— Cyklus koncertů staré hudby —
Kde | Zámek Bučovice | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kdy Harmonogram |
1.–6. července 2019 | |||||||||
Tanec (Lektoři) |
Emmanuel Soulhat-Goudon (FR) — Taneční mistr |
|||||||||
Hudba (Lektoři) |
Jörn Boysen (DE/NL) — Cembalo, Improvizace María Sánchez Ramírez (ES/NL) — Violoncello Marta Kratochvílová (CZ) — Traverso Marc Hervieux (FR) — Zobcová flétna Jan Čižmář (CZ) — Loutny ad., Improvizace |
|||||||||
Kolik Ceník |
„Cena V4“ (−30% z kursovného) je pro účastníky
z visegrádských zemí (CZ/HU/PL/SK). |
Kurs je věnován baroknímu tanci a taneční hudbě a je určen pro aktivní účastníky se zaměřením na …
Pro veřejnost je určeno zahajovací vystoupení lektorů a závěrečné vystoupení účastníků kursu. Nabízíme také pasivní účast na jednotlivé dny kursu, která je vhodná pro kohokoliv, kdo se zajímá o historický tanec a hudbu a její provozovací praxi. Pasivní účastník může během dne sledovat výuku a večer se aktivně zapojit do contredanses.
Den po dni se budeme zaměřovat na tyto barokní taneční formy:
Prosím zaškrtněte příslušná pole v přihlašovacím formuláři. Počet účastníků je omezen.
[1] Registrace 13:00–14:00 ve foyer hotelu Arkáda, potom na zámku. Telefon +420 606 222 416.
[2] Exkurze do Slavkova u Brna pro ty tanečníky, kteří se neúčastní bloku Pas à pas (dobrovolná účast, minimum 4 osoby).
[3] Některé skupiny se mohou zaměřit na Improvizaci taneční hudby.
[4] Svačina bude k dispozici průběžně.
[5] Večeře se podává ve vinném sklepě Penzionu Rustico, Slavkovská 84.
Zámek 1,
68501 Bučovice,
Česká republika
Výuka bude probíhat v prostorách
zámku Bučovice
.
Jde o unikátní stavbu v italském pozdně renesančním (manýristickém) stylu (1575–1585)
s pavlačovým arkádovým nádvořím, nově rekonstruovanou plně funkční kašnou z roku 1635
a s reliéfy a malbami mimo jiné s hudební tématikou.
V zámku jsou k dispozici dva sály s dřevěnou taneční podlahou.
Obědy a večeře si lze objednat přímo na zámku (Kavárna na zámku, restaurace Litovel). Jídla je třeba si vybrat z nabídky před začátkem kursu.
Ubytování doporučujeme v Hotelu Arkáda
(náměstí Svobody 32, 68501 Bučovice) vzdáleném pouhých 150 m od zámku. Jedná se o kvalitní
ubytování ve 2–3lůžkových pokojích se samostatnou koupelnou a sociálním zařízením, wi-fi
a kávovým servisem na pokojích.
Pokoj v hotelu Arkáda můžete rezervovat skrze náš
registrační formulář.
Je to levnější (skupinová rezervace), ale pokoj můžete sdílet s dalšími účastníky.
Jako levnou alternativu nabízíme Dům dětí a mládeže (Vyškovská 376, 68501 Bučovice). K dispozici je velká místnost, ve které může nocovat až 20 osob, která je ale přes den užívána jako herna pro příměstský tábor. Z toho důvodu je třeba odejít ráno v 8:15, návrat je možný kdykoliv od 16:00. Je třeba mít vlastní spacáky, na místě jsou ale matrace, k dispozici dvě sprchy a kuchyňka.
Hotel Arkáda | Dům dětí a mládeže | |
---|---|---|
Adresa (s mapou) | nám. Svobody 32 | Vyškovská 376 |
Pěší vzdálenost | 150 m (2 min) | 850 m (16 min) |
Bezbariérový přístup | Ano † | Ne |
Typ pokoje | 2- a 3lůžkový | Společná místnost |
Sociální zařízení | Soukromé | Na chodbě |
Dostupná kuchyňka | Ne | Ano |
Wi-fi / WLAN | Ano | Ne |
Ubytování za 5 nocí | 2975 Kč | 400 Kč § |
Snídaně za 5 dnů | V ceně | Nenabízí se |
Oběd a večeře za 5 dnů | 1000 Kč |
† Hotel Arkáda je vybaven výtahem, v přízemí je toaleta pro vozíčkáře.
§ Ceny ubytování v internátu jsou bez snídaně.
Emmanuel Soulhat zahájil svoji kariéru v Jeune Ballet International v Cannes (Rosella Hightower). Následně získal angažmá do různých rolí a projektů ve Velkém divadle (Bolšoj těatr) v Moskvě (Maja Plissetskaja), v Théâtre Chorégraphique v Rennes v Bretagni (Gigi Cacuileanu), v Ballet-Théâtre Russillo v Toulouse, v Baletu Preljocaj v Aix-en-Provence, či v opeře v Marseille (Michel Kéléménis). Spolupráce na operních produkcích ho zavedla do paláce Garnier a opery Bastille, kde pracoval mj. se soubory les Arts Florissants či La Fura dels Baus, režiséry Robertem Carsenem či Dmitrim Tcherniakovem a choreografy Philippem Giraudeauem, Sidi Larbi Cherkaoui, Denni Sayers nebo Mauricem Béjartem. S těmito ansámbly se zúčastnil turné po USA, Evropě, Asii, blízkém východě a Rusku.
Barokní tanec objevil s Béatrice Massin při natáčení filmu Le Roi Danse ve Francii a v Německu. Dále pracuje s Bobem Wilsonem v Théâtre du Châtelet, La Comédie Française, l’opéra de Paris a ve Watermill Center v USA. Byl angažován Christinou Bayle pro taneční, hudební a divadelní produkce ze 16.–18. století. Jednalo se o představení vycházející z původních pramenů – Orchésographie Thoinota Arbeaua, rukopisu Instruction pour danser a prací Apologie de la danse a Louange de la danse (vše z období vlády francouzských králů Jindřicha IV. a Ludvíka XIII.), choreografie v pozdějším stylu la belle danse jsou potom založeny na díle Le maître à danser a publikacích Feuilletových. S těmito programy Emmanuel vystupoval mj. na festivalu v Royaumont, v Bibliothèque nationale de France, na zámku ve Versailles, v císařském divadle Compiègne a na turné ve Slovinsku, Číně a Japonsku.
Kromě toho se účastnil produkcí souboru Compagnie de Danse l’Eventail (Marie-Geneviève Massé) v královské opeře ve Versailles a v pařížské Opéra-Comique, se souborem Ensemble Artemis vystupoval v divadle v Royan, na zámku Vaux-le-Vicomte, v kostelích a chrámech. Jako choreograf spolupracoval s barokními hudebními ansámbly ve Francii a Belgii (Marc Hervieux, Dominique Corbiau, Jean-Sébastien Beauvais, Trio Nitétis). Inscenoval La Belle au bois dansant (Spící krasavice), v němž zároveň i tančil, a to na zámcích Sully a Pierrefonds, v muzeu Magnin Museum v Dijonu, v Hôtel de Miramion v Paříži a v Conservatoire de Créteil.
Emmanuel Soulhat vyučuje La belle danse na letních kursech (např. BaroQuiales Sospel, Académie de Neuwiller) a na institucích jako Conservatoire de Nice.
Vyučovací jazyky: FR, (EN), (ES).
Cembalista, dirigent a skladatel Jörn Boysen se narodil v Lübecku v Německu. Po studiích na Musikhochschule Lübeck odešel do NIzozemí studovat s Tini Mathot a Tonem Koopmanem na Královské konzervatoři v Haagu. Jako zakladatel a vedoucí souboru Musica Poetica, hostující dirigent, sólista a hráč continua pravidelně vystupuje v Německu, Nizozemí a Francii.
Byl pozván na evropské festivaly jako Festival Mitte Europa, Göttinger Händel Festspiele, Delft Chamber Music Festival, Itinéraire Baroque a Utrecht Festival Oude Muziek. Boysenovými častými hudebními partery jsou Alina Ibragimova, Lisa Ferschtman apravidelně nahrává a koncertuje s Antoinette Lohmann (Furor Musicus). Dirigoval divadelní produkce souborů O. T. Opera Rotterdam (Orfeo Intermezzi, 2005) a Utrechtse Spelen (Molière/Charpentier: Zdravý nemocný, 2009 a 2011), pro které také zkomponoval novou hudbu. V roce 2012 byl umělecký ředitelem Opéra Mosset ve Francii. Je uměleckým ředitelem koncertní organizace Musica Antica da Camera v Haagu.
Boysen zkomponoval řadu orchestrálních, komorních a vokálních děl. V roce 2011 zkompletoval Markovy Pašije J. S. Bacha dokomponováním chybějících recitativů, turba sborů a árií. Na objednávku psal skladby pro provedení mj. soubory Musica Poetica (NL), De Nederlandse Bachverniging, Baroque Chamber Orchestra of Colorado (USA), sólisty souboru Pratum Integrum (RUS), berlínské filharmonie (DE) a Residentie Orchestra v Haagu (NL).
Boysen je vyhledávaným učitelem a přednášejícím. Vedl projekty a mistrovské třídy pro zpěváky a instrumentalisty se zaměřením na rétoriku, basso continuo, hudební ladění, historický zpěv, historickou provozovací praxi a kompozici mj. na konzervatořích měst Den Haag, Palma de Mallorca, Novosibirsk a Nižnyj Novgorod. Boysen vyučuje na konzervatoři v Utrechtu. Jeho plány pro sezónu 2018–19 zahrnují masterclass a přednášky o Bachovi a rétorice, stejně jako dirigování Janových pašijí J. S. Bacha (Nižnyj Novgorod Pärt Festival) a jeho vlastní rekonstrukce Markových pašijí J. S. Bacha (koncertní sál Zaryadye v Moskvě).
Vyučovací jazyky: DE, EN, NL, (FR).
Původem ze španělského Toleda, María Sánchez získala svůj diplom ve hře na violoncello a komorní hudbě na Conservatorio Superior de Música Jesús Guridi ve městě Vitoria, kde jejím učitelem byl Itziar Atutxa. V roce 1999 se María přesunula do Nizozemí ke studiu hry na barokní a klasicistní violoncello, kde byli jejími profesory Jaap ter Linden a Lucia Swarts na Koninklijk Conservatorium v Haagu. Absolvovala v letech 2003 a 2005.
María je členem souboru Musica Poetica. Spolupracuje také s dalšími soubory a orchestry, s nimiž účinkovala na festovalech napříč Evropou. Pracovala pod dirigenty jako Jos van Veldhoven, Marcus Creed, Jacques Ogg, Adrian Rodriguez van der Spoel a Federico María Sardelli, hraje na četných nahrávkách pro labely Verso, K617, Challenge Records a Globe Records stejně jako pro různá evropská rádia jako Radio 4 (Nizozemí), Radio Catalunya (Španělsko) a ORF (Rakousko).
María vyučovala hru na violoncello na Conservatorio Profesional de Musica v Salamance. V posledních letech je zvána k výuce barokního violoncella na kurzech a masterclass v Nizozemí, Francii a různých konzervatořích ve Španělsku. Vyučovala také na Curso de Música Barroca de Denia (Alicante).
Vyučovací jazyky: EN, ES, NL.
Marta Kratochvílová studovala hru na flétnu na Konzervatoři v Pardubicích a poté na JAMU v Brně. V roce 2000 zahájila studium ve Francii na Conservatoire National de Région de Strasbourg, kde se specializovala na barokní a renesanční příčnou flétnu ve třídě J. F. Alizona a N. Hadden a na komorní hudbu ve třídách M. Gestera a P. Blanca. Zúčastnila se mistrovských kursů a stáží vedených významnými osobnostmi jako Paul McCreesh, Barthold Kuijken, Jan-Latham Koenig, Sir Neville Marriner. Ve Francii až do roku 2010 intenzivně působila jako hráčka na barokní a renesanční příčnou flétnu v souborech Le Parlement de Musique, Bohemia duo, se souborem NotaBene. V rámci renesančních workshopů (Ferrara, Mnichov, Stuttgart, Basilej) pravidelně účinkovala s Consortem renesančních fléten ze Strasbourgu.
V současnosti žije v ČR a pravidelně koncertuje po celé Evropě. Realizuje především komorní a sólové projekty s umělci jako Christophe Coin, Jan Čižmář, Karel Fleischlinger, Joel Frederiksen, Martin Jakubíček, Petr Kolař, Ján Krigovský, Marcin Świątkiewicz, Marc Vonau, Petr Wagner, či se soubory {oh!} Orkiestra Historyczna nebo Plaisirs de Musique, jehož je zakládající členkou. Je také vedoucí consortu renesančních příčných fléten Tourdion.
Jako pedagožka s dlouholetými zkušenostmi bývá zvána k prezentacím a masterclass po celé Evropě a zároveň vyučuje soukromě hru a dobovou interpretaci na barokní a renesanční traverso.
Vyučovací jazyky: CS, FR, (DE), (EN).
Marc Hervieux studoval zobcovou flétnu ve třídě Jeana-Françoise Alizona na konzervatoři ve Strasbourgu, kde získal zlatou medaili a nejvyšší ocenění v oboru komorní hudba (1992). Následně se zaměřil na moderní repertoár zobcové flétny ve třídě Patricka Whitea, kde získal diplom s vyznamenáním (1997). Kromě toho také studoval zpěv, barokní hoboj a traverso a měl tu čest se vzdělávat s Hugo Reyne, Marcos Volontario, Jean-Pierre a Gilles de Pinet Talhouët.
V roce 1996 založil barokní hudební soubor Le Masque, s nímž vystupuje ve Francii a v zahraničí s celou řadu programů. V roce 2005 inicioval vznik Barokní Letní akademie barokní hudby v Neuwiller-lès-Saverne a tamtéž založil v roce 2010 festival Rencontres Baroques de Neuwiller. Od roku 1991 vyučuje hru na flétnu na hudební škole Sélestat, spolupracuje s CNR ve Strasbourgu a ENM v Colmaru.
Vyučovací jazyky: FR, DE, (EN), (ES).
Jan Čižmář je všestranný umělec zabývající se hrou na historické drnkací nástroje. Se soubory jako např. Royal Concertgebouw Orchestra, Orchestra of the Age of Enlightenment, Orchestra of the Eighteenth Century, Rotterdam Philharmonic Orchestra či Capella Cracoviensis a pod dirigenty jako Frans Brüggen, Christopher Hogwood, Giovanni Antonini, Yannick Nézet–Séguin či Christina Pluhar pravidelně účinkuje v Evropě, Asii a USA. Vystupuje také jako sólista s barokním a renesančním repertoárem. Pod jeho uměleckým vedením působí soubor Plaisirs de Musique.
Po ukončení studia hry na kytaru a muzikologie v rodném Brně odešel do Londýna studovat na Royal College of Music, kde se začal věnovat hře na loutnu ve třídě Jakoba Lindberga. Ve studiu pokračoval na Královské konzervatoři v Haagu, kde jeho učiteli byli Nigel North, Joachim Held, Mike Fentross a Christina Pluhar.
Byl zakladatelem a šéfredaktorem českého kytarového časopisu Kytara a pravidelně přispívá i do dalších hudebních periodik. Intenzivně se také věnuje ediční a badatelské činnosti v oblasti staré hudby.
Jan Čižmář vyučoval hru na loutnu a příbuzné nástroje na Hudební akademii Karola Szymanowského v Katowicích v Polsku, v současnosti působí na JAMU v Brně a na Akademii staré hudby při FF MU v Brně. Pravidelně vyučuje na kursech a masterclass v Evropě i zámoří.
Vyučovací jazyky: CS, EN, PL, DE, (FR).
Pro tanečníky![]() |
Pro hudebníky![]() |
|||
---|---|---|---|---|
Plná cena | Cena V4 [1] | Plná cena | Cena V4 [1] | |
Kursovné | 4400 Kč (ca. 173 €) |
3080 Kč (ca. 121 €) |
5100 Kč (ca. 200 €) |
3570 Kč (ca. 140 €) |
Doporučení | ||||
Hotel Arkáda (5 nocí) | 2975 Kč [2] | |||
Plná penze | 1000 Kč | |||
Celkem [3] | 8375 Kč (ca. 329 €) |
7055 Kč (ca. 277 €) |
9075 Kč (ca. 356 €) |
7545 Kč (ca. 296 €) |
Volitelné bloky | ||||
Masterclass tanec [4] | 850 Kč | 595 Kč | Nenabízí se | |
V Napoleonových stopách | Extra [5] | |||
Masterclass hudba [4] | Nenabízí se | 850 Kč | 595 Kč | |
Improvizace | Zahrnuty |
[1] „Cena V4“ je pro účastníky z visegrádských zemí (Česká republika, Maďarsko, Polsko a Slovensko).
[2] Cena zatím nebyla finalizována a může záviset na celkovém počtu účastníků. Uvedená cena je horní hranicí.
[3] Pokud si nepřejete využít nabídky ubytování a stravy, cena bude patřičně snížena. Pokud si nepřejete využít nabídky ubytování a stravy, cena bude patřičně snížena.
[4] Za lekci až 30 minut. Lekce jsou veřejné pro ostatní účastníky.
[5] Místní doprava a vstupné do muzeí apod. budou placeny v hotovosti na místě.
Cena | |
---|---|
Kursovné (za den) [1] | 200 Kč |
[1] Zahrnuje přístup na všechny lekce během dne a aktivní účast na tanečních večírcích.
Počet aktivních účastníků na kurs |
47 | celkem | 30 | Bučovice |
---|---|---|---|---|
35 | Kunín | |||
(18 | Bučovice + Kunín) | |||
Počet aktivních účastníků dle země pobytu |
47 | celkem | 27 | Česko |
6 | Slovensko | |||
6 | Polsko | |||
4 | Rakousko | |||
2 | Mexiko | |||
1 | Německo | |||
1 | Švýcarsko | |||
Věk aktivních účastníků | 70 | Nejstarší účastník | ||
29 | Průměrný věk účastníků | |||
26 | Věkový medián účastníků | |||
19 | Nejčastější věk účastníků | |||
15 | Nejmladší účastník |
Počet aktivních účastníků na kurs |
52 | celkem | 25 | Bučovice |
---|---|---|---|---|
35 | Kunín | |||
(8 | Bučovice + Kunín) | |||
Počet aktivních účastníků dle země pobytu |
52 | celkem | 33 | Česko |
4 | Německo | |||
3 | Francie | |||
3 | Slovensko | |||
2 | Polsko | |||
2 | Itálie | |||
1 | Rakousko | |||
1 | Švýcarsko | |||
1 | Švédsko | |||
1 | Maďarsko | |||
1 | Ukrajina | |||
Věk aktivních účastníků | 56 | Nejstarší účastník | ||
28 | Průměrný věk účastníků | |||
26 | Věkový medián účastníků | |||
22 | Nejčastější věk účastníků | |||
13 | Nejmladší účastník |
Počet aktivních účastníků na kurs |
35 | celkem | 11 | Bučovice |
---|---|---|---|---|
28 | Kunín | |||
(4 | Bučovice + Kunín) | |||
Počet aktivních účastníků dle země pobytu |
35 | celkem | 24 | Česko |
4 | Polsko | |||
3 | Rakousko | |||
2 | Slovensko | |||
1 | Německo | |||
1 | Maďarsko | |||
Věk aktivních účastníků | 72 | Nejstarší účastník | ||
31 | Průměrný věk účastníků | |||
29 | Věkový medián účastníků | |||
40 | Nejčastější věk účastníků | |||
14 | Nejmladší účastník |
Počet účastníků | 50 | celkem | 28 | za jeden kurs (≤4 dny) |
---|---|---|---|---|
22 | za oba kursy (≥5 dní) | |||
Počet aktivních účastníků dle země pobytu |
50 | celkem | 28 | Česko |
6 | Polsko | |||
3 | Slovensko | |||
3 | Rusko | |||
2 | Rakousko | |||
2 | Německo | |||
2 | Španělsko | |||
2 | Chile | |||
2 | Spojené státy | |||
1 | Kanada | |||
1 | Maďarsko | |||
Věk aktivních účastníků | 57 | Nejstarší účastník | ||
30 | Průměrný věk účastníků | |||
25 | Věkový medián účastníků | |||
22 | Nejčastější věk účastníků | |||
16 | Nejmladší účastník |
Výuka a akce | Lekce minut |
Účast- níci | ||
---|---|---|---|---|
Hlavní obory | Loutny ad. | 50 | × 40 | 14 |
Cembalo | 49 | × 40 | 10 | |
Viola da gamba | 34 | × 40 | 7 | |
Harfa | 34 | × 40 | 4 | |
Sólový zpěv | 31 | × 40 | 8 | |
Zobcová flétna | 27 | × 40 | 7 | |
Traverso | 9 | × 40 | 2 | |
Housle | 4 | × 40 | 1 | |
Speciální obory | Recitar cantando | 7 | × 60 | 15 |
Couperin a jeho doba | 9 | × 60 | 14 | |
Forqueray a umění aranže | 10 | × 40 | 8 | |
Vivaldi concerti | 3 | × 80 | 4 | |
Improvizace | 4 | × 120 | 13 | |
Hudba a pohyb | 4 | × 120 | 8 | |
Ensemble@5 | 42 | × 60 | 47 | |
Další akce | Přednášky | 2 | ~42 | |
Koncerty | 4 | ~350 |
Zapsaný obor | ||||
---|---|---|---|---|
hudba | tanec | celkem | ||
Počet aktivních účastníků | 6 | 11 | 17 | |
Počet aktivních účastníků dle země pobytu |
Česko | 5 | 6 | 11 |
Francie | – | 2 | 2 | |
Švýcarsko | – | 2 | 2 | |
Estonsko | – | 1 | 1 | |
Polsko | 1 | – | 1 | |
Věk aktivních účastníků | Nejstarší účastník | 42 | 64 | 64 |
Průměrný věk účastníků | 23 | 40 | 34 | |
Věkový medián účastníků | 20 | 42 | 34 | |
Nejmladší účastník | 16 | 20 | 16 |
Počet účastníků | 31 | celkem | 13 | krátkodobá účast (<5 dní) |
---|---|---|---|---|
18 | dlouhodobá účast (≥5 dní) | |||
Počet aktivních účastníků dle země pobytu |
31 | celkem | 16 | Česko |
4 | Polsko | |||
2 | Rakousko | |||
1 | Slovensko | |||
1 | Maďarsko | |||
1 | Francie | |||
1 | Španělsko | |||
1 | Ukrajina | |||
1 | Hongkong | |||
1 | Jižní Korea | |||
2 | Austrálie | |||
Věk aktivních účastníků | 67 | Nejstarší účastník | ||
34 | Průměrný věk účastníků | |||
35 | Věkový medián účastníků | |||
17 | Nejmladší účastník |
Výuka a akce | Lekce minut |
Účast- níci | ||
---|---|---|---|---|
Hlavní obory | Cembalo | 61 | × 40 | 12 |
Loutny ad. | 54 | × 40 | 9 | |
Sólový zpěv | 48 | × 40 | 8 | |
Harfa | 10 | × 40 | 2 | |
Varhany | 5 | × 40 | 2 | |
Traverso | 3 | × 40 | 1 | |
Speciální obory | Couperin a jeho doba | 10 | × 60 | 7 |
Forqueray a umění aranže | 5 | × 40 | 3 | |
Barokní kantáty | 3 | × 60 | 2 | |
El Siglo de Oro | 4 | × 60 | 13 | |
Středověká hudba | 6 | × 60 | 5 | |
Improvizace | 3 | × 160 | 7 | |
Ensemble@5 | 30 | × 60 | 26 | |
Další akce | Přednášky | 1 | ~25 | |
Koncerty | 3 | ~210 | ||
Některé z plánovaných lekcí byly zrušeny kvůli nemoci účastníků. |
Další informace o kursech a souvisejících koncertech naleznete v prezentaci „Vývoj našich letních kursů“.
Mapu obce Bučovice naleznete zde. (Dům č. 1 = zámek, náměstí Svobody 32 = Hotel Arkáda.)
Bučovice železniční stanice (trať 340 Brno – Uherské Hradiště – Bylnice) | 600 m | jižně |
Autobusové nádraží | 250 m | jižně |
Pořadatelem akce je:
Hudební lahůdky, z. s. Kociánka 69/25b CZ-612 00 Brno-Sadová IČO: 22719458 Předseda: Jan Čižmář |
E-mail: kontakt@hudebnilahudky.cz Tel.: +420 606 222 416 Web: www.hudebnilahudky.cz ![]() |
Letní kurs barokní hudby a tance – Le Roi danse je akreditovaným programem v systému DVPP MŠMT pod č. j. 8810/2019–1.
Letní kurs barokní hudby a tance – Le Roi danse se koná pod záštitou hejtmana Jihomoravského kraje JUDr. Bohumila Šimka. Kurs se koná za finanční podpory Jihomoravského kraje a Státního fondu kultury České republiky.
Za ochotu a milou spolupráci děkujeme městu Bučovice, zámku Bučovice (paní kastelánka Jana Burianková, Národní památkový ústav) a hotelu Arkáda.